Repase zahrnuje:
broušení válce,
výměnu všech gufer, ložisek, manžet,
čištění,
případně lakování
Regenerovaná servořízení před opuštěním našeho servisu projdou rozsáhlými zátěžovými testy na diagnostickém přístroji a jsou na 100% účinné.
K regeneraci jsou použity pouze originální díly, nebo vysoce kvalitní alternativní díly.
Nově repasované turbodmychadlo má kompletně nový vnitřek ( lopatky, ložiska, vrtulku), obal je opískovaný.
Veškerá námi repasovaná turbodmychadla se vyvažují a dále se testují na speciálním zkušebním zařízení na kontrolu funkce ložiskového středu .
Na tomto stroji se dělá krátký záběh ložisek a testuje se těsnost, vibrace, a otáčky až při 250000 ot/min což je téměř nejvyšší rychlost otáček dosažená při plném zatížení turbodmychadla v běžném provozu. Takto zrepasované a otestované turbodmychadlo je připraveno k prodeji a následné montáži.
- kontrola turbodmychadla (mechanické poškození turbodmychadla,přítomnost oleje,rozvyvážení rotačního systému- radiální a axiální vůle, správná práce nastavení systému tlakové nebo podtlakové regulace)
- vyměna rotačního systému, ložiska, těsnící kroužků a dalšího těsnění turbodmychadla.
- správné vyvážení rotačního systému turbodmychadla (nejdříve vyvážení hřídele, následně vyvážení celého rotačního systému s ložisky a středem)
Jsou taky simulovány podmínky práce systému ve spalovacím motoru – rotační systém dosáhne rychlosti až 300 000 ot./min.
(umožňuje ověřit těsnost turbodmychadla)
Správné vyvážení rotačního systému je potvrzeno vygenerováním protokolu.